Coop Helgeland tar tre nye år med Verket

Festivalsjef Maiken Johansen og markedssjef i Coop Helgeland, Mona Stensheim, tar tre nye år som samarbeidspartnere.

Festivalsjef Maiken Johansen og markedssjef i Coop Helgeland, Mona Stensheim, tar tre nye år som samarbeidspartnere. Foto:

DEL

I en pressemelding melder Coop Helgeland og Verket at de har inngått en ny treårsavtale som gjelder fra 2020 til 2022. Coop Helgeland har vært en samarbeidspartner for Verket siden 2015, og er nå festivalens nest største samarbeidspartner.

- Verket er blitt en godt innarbeidet festival. Den har vært viktig for hele Helgeleland i mange år, og vi vil bidra til at den blir det i mange år til, sier markedssjef i Coop Helgeland, Mona Stensheim.

Coop Helgeland og Verket har blant annet sammen utarbeidet konseptene med Verket-genseren og tilbehørskonkurransen #stæsh.

- I treårsperioden vi har lagt bak oss synes jeg vi har hatt et utrolig bra samarbeid som har kommet både Verket og Coop Helgeland til gode. Mona Stensheim og hennes kolleger er meget trivelige og kunnskapsrike folk som er behagelig å jobbe med. Jeg synes vi gjør hverandre bedre rett og slett, sier festivalsjef Maiken Johansen.

Artikkeltags