Mediehusene på Helgeland lanserer nytt magasin: – For første gang har vi laget et magasin på tvers av mediehusene på Helgeland

Samlet: F.v. Roy Lasse Leknes og Lone Moa fra Helgelendingen, Kehinde Karlsen fra Brønnøysunds Avis, prosjektleder Cecilie Nordvik fra Rana Blad og Per-Arne Rødli Rønning fra Helgelands Blad. Foto: Lise Jeanette Nilsen

Samlet: F.v. Roy Lasse Leknes og Lone Moa fra Helgelendingen, Kehinde Karlsen fra Brønnøysunds Avis, prosjektleder Cecilie Nordvik fra Rana Blad og Per-Arne Rødli Rønning fra Helgelands Blad. Foto: Lise Jeanette Nilsen

DEL

– For første gang har vi laget et magasin på tvers av mediehusene på Helgeland, forteller prosjektleder Cecilie Nordvik om #Helgeland.

Magasinet er et samarbeid mellom Rana Blad, Helgelendingen, Helgelands Blad og Brønnøysunds Avis.

– #Helgeland skal gi deg de gode historiene om havfolk, fjellfolk og alle midt imellom. Målet er at du som leser skal lære litt mer om Helgeland, og at helgelendinger skal føle en fornyet stolthet for regionen sin. Vi håper de gode historiene skal gi deg inspirasjon til å reise og oppleve Helgeland, sier hun og legger til at destinasjonsselskapet Visit Helgeland har bidratt med bilder.

#Helgeland vil du finne på nettavisene til de respektive mediehusene i løpet av uka, og i postkassen til alle abonnenter på Helgeland 16. januar.

Artikkeltags