Rana Blad inviterer til kurs med gåsehudfaktor

– Som arrangør er det viktig å vite mest mulig om hvorfor folk kommer, og hva som er smertepunkt og høydepunkt i leveransen, sier Cecilie Nordvik som er strategisk medierådgiver i Rana Blad.

– Som arrangør er det viktig å vite mest mulig om hvorfor folk kommer, og hva som er smertepunkt og høydepunkt i leveransen, sier Cecilie Nordvik som er strategisk medierådgiver i Rana Blad. Foto:

DEL

Rana Blad inviterer til et kort kurs i hvordan man gjennom opplevelsesutvikling og opplevelsesdesign kan gjøre arrangement mer verdifulle for deltakere, arrangører og samarbeidspartnere.

– Som arrangør er det viktig å vite mest mulig om hvorfor folk kommer, hva som er smertepunkt og høydepunkt i leveransen, sier Cecilie Nordvik som er strategisk medierådgiver i Rana Blad.

Foredragsholdere er Ann Heidi Hansen og Maiken Johansen.

Hansen har doktorgrad i hva som skjer i de øyeblikkene når turisten gir seg helt hen til opplevelsen.

Maiken Johansen er godt kjent for de fleste i regionen som festivalsjef for Verket. Hun vil fortelle hvordan de i samarbeid med partnere utvikler festivalen.

– Vi har allerede fått tilbakemeldinger fra flere om at dette er et spennende kurs de ønsker å få med seg. Jeg håper enda flere vil være med og få noen gode tips og bli inspirert til å gjøre sine arrangement enda bedre, sier Nordvik.

Kurset vil handle om hvordan arrangører kan legge til rette for at kundene blir involvert i å skape en opplevelse, slik at de ønsker å komme tilbake og dermed bli viktige markedsførere.

Kurset holdes i Rana Blads lokaler 23. januar. Påmeldingsfrist er satt til 21. januar og interesserte bes ta kontakt med Cecilie Nordvik.

Artikkeltags