Kaller norske trafikanter verdens beste. – Vi må helt tilbake til 1947, før massebilismens tid, for å se under 100 drepte i løpet av ett kalenderår
Slik så bommen ved Raudvatnet ut etter påkjørselen - nå har Statens vegvesen sendt avgårde et stort erstatningskrav
Her reparerer de fremdeles ødeleggelsene etter storflommen: – Vi trenger ganske store steiner, og det må vi få utenfra
Nordland Skal teste ut truck train som ny transport i Saltdal i neste uke: – Målet er å avsløre hva som ikke er på plass
Norge rundt Avslørt av veivesenet, ville manipulere kjøretidene med fjernkontroll: – Sjåføren hadde kun brukt seks timer og 50 minutter fra Mo i Rana til Jessheim
Vil reparere utrasing nært E6 med steinfylling. – Det trengs en skikkelig bunnfylling før vinteren setter inn
Full gass på 29 kilometer ny vei: – Formelt er ikke veien helt ferdig, selv om vi har satt trafikk på
Steinar fikk dyrket mark ødelagt av Hæhre under byggingen av ny E6: – Jeg krever at Statens vegvesen ordner opp
Nordland Statens vegvesen betaler full pris for tomme lokaler i Bodø. Leiekontrakten går ikke ut før i 2028
Skal starte arbeidet med rasteplass i år - men Vegvesenet mener vindmøller på Sjonfjellet gjør Fv 17 uegnet som Nasjonal turistvei
Kontrollerte de unges kjøretøy og fant trimmede mopeder, solfilm på ruter og støy i eksosanlegg. Lover flere kontroller
Gang- og sykkelveien blir litt forsinket, men vil åpne snart: – Tiltakene de har gjort her har økt trafikksikkerheten veldig for de myke trafikantene
Livsfarlig situasjon på Saltfjellet – personer brøt opp bommen og kjørte over stengt fjell: – Bare flaks at dette ikke endte i tragedie
Slik skal Statens vegvesen bruke korona-millionene i Krisepakke 3 i Nord-Norge - prosjekter i Rana og Hemnes på lista
Leserbrev Flomfare, skogbrannfare, snøskredfare og koronakrisen. Denne våren kan gi oss beredskapsutfordringer vi ikke har sett maken til tidligere
Nord-Norge Mens gebyret ble skrevet for dette, hørte kontrollørene plutselig semitraileren starte opp og forsvinne