Annonsørinnhold i samarbeid med

Hva er dette?

- Det er som å komme hjem

- Jeg kan spørre dem om hva som helst, de er "blid og jæv" uansett om jeg kommer med teite kjerringspørsmål, ler Gerd Lillealter som sammen med mannen Lars Eilertsen har vært fornøyde kunder hos Sentrum Auto i omtrent 20 år.

Annonsørinnhold i samarbeid med

Hun synes det er veldig greit at hun kan stikke innom og få hjelp der og da, og understreker at servicen er god hele veien, fra salg til verksted. Lars er enig. 

- Er det noe vi plages med, får vi alltid en gratis sjekk. Hvis noe må fikses har det aldri kommet noen overraskende ekstrakostnader, slik man av og til kan oppleve andre steder. Og kommer jeg innom med behov for å skifte en lyspære tar de seg alltid av det med èn gang, legger han til. 


Salgssjef Daniel Kristi

Ekteparets nyeste anskaffelse er en Ford Kuga, og de er strålende fornøyd. 

- Den er utstyrt med alt Daniel (Kristensen; selger) mener man har bruk for, ler Lars og nevner i fleng; 

- Varme i ratt og frontrute, skiltleser som viser gjeldende skilt på dashbordet, vibrasjon i rattet når du nærmer deg hvitstripa, automatisk dimmer av langlys når du møter annen bil, adaptiv cruisekontroll som anpasser farten til bilen foran, og automatisk brems ved fare for kollisjon.

Gerd blir litt alvorlig når den automatiske bremsen nevnes. 

- En gang kom det en trailer mot oss i motsatt kjørefelt. Bilen bremset før jeg rakk å oppdage hva som holdt på å skje. Det var skummelt. Hadde vi ikke hatt Kuga'en da, hadde det smelt, forteller hun. 



Del artikkelen på Facebook