Annonsørinnhold i samarbeid med Rana Blad Marked

Hva er dette?

 
 

Vet hele Helgeland at du fins?

Fire aviser på Helgeland er i gang med et historisk samarbeid som skal løfte hele regionen fram i lyset. Dette er et samarbeid mellom Helgelendingen, Brønnøysunds avis, Rana Blad, Helgelands Blad, destinasjonsselskapet Visit Helgeland og deg og din bedrift.

Annonsørinnhold i samarbeid med Rana Blad Marked

Rana Blad Marked

Samarbeidet bærer navnet #Helgeland, og manifesterer seg i form av et magasin med nyttig og inspirerende innhold som vil være merkevarebyggende for Helgeland som region og som opplevelsessenter. I dette magasinet er det store muligheter for å få vist fram sin bedrift i form av annonser og innholdsmarkedsføring; kommersielle artikler som forteller de gode historiene.


 

- Vi skal vise fram alle små og store perler på Helgeland. Det er utrolig mye spennende som foregår her, fra langt ute på ei øy i havgapet til oppe på en fjelltopp. Dette magasinet skal fortelle de gode historiene om dette på en måte som vil fenge både havfolket, fjellfolket og alle midt imellom, sier prosjektleder Cecilie Nordvik.  

Vi skal vise fram alle små og store perler på Helgeland

Cecilie Nordvik, prosjektleder

Lone Moa, markedskonsulent fra Helgelendingen, stemmer i. 

- Dette skal være et moderne, tidsriktig og appelerende magasin som skal gi reiselyst, og som gjerne skal få fastboende til å komme seg opp av sofaen og reise mer. Vi ønsker at Helgelendingene skal få en a-ha opplevelse når de leser magasinet vårt, og føle en fornyet stolthet for regionen sin, sier Lone. 

Hun mener mange små bedrifter er vanskelig å finne fram til for potensielle kunder. 

- Mange er mest opptatt av å utvikle produktet og tjenesten sin, og det er selvfølgelig viktig, men det nytter ikke all den tid man glemmer synligheten, det å gå ut med informasjon om hvor man finnes og hvordan man kan nås. 

 

Ved å annonsere i dette magasinet når du ut til hele Helgeland og deler av Salten. Det vil bli lagt i postkassa til alle abonnenter på Helgeland, på turistkontor, hotell, restauranter, ferger og hurtigbåter. Det vil bli digital distribusjon på Rana Blad, Helgelendingen, Brønnøysunds Avis, Helgelands Blad, Avisa Nordland og Visit Helgeland

- Flere store aktører, blant annet noen av de største festivalene, har takket ja til å være med på dette. Det viser seg at dette er et behov og noe de har ventet på, sier Lone. 

Salget av markedsføringen er altså godt igang, men det er fortsatt muligheter for å være med. Se faktaboks for kontaktinformasjon, og ta kontakt slik at du kan bli sett på hele Helgeland.

Ved å annonsere i #Helgeland når du store deler av landsdelen vår med ditt budskap
Del artikkelen på Facebook